Jump to content

Brukt opp mine Varg Isogaisa...


ivara

Recommended Posts

Mine trofaste Isogaisa har tjent meg godt, fortsatt fine i lær og kalosjering men ikke vært like vanntette de siste årene.   Men etter å ha gått i timesvis i blautmyr i helga og fått byttet ut vannet for omtrent annenhvert steg, så oppdaget jeg at sålene ser ut til å ha delaminert.   Ser fint ut utvendig , men trykker på sålen under tåballen så kjennes det ut til å være bare luft der ... 🤔

 

Har hørt om folk som har fått skiftet såler på Lundhags sko  - noen som har aning om at det også kan gjøres på disse? 

Og evt noen som kan anbefale en skomaker? 

 

Blir uansett ut en runde i mårra for å se hva som fins tilgjengelig av nytt i de lokale sjappene.  Kan vel fort bli etterllannet fra Alfa samt noe Lundhags..  (kjøper ikke sko uten å prøve, med kombinasjonen bred vrist og høy vrist så er det ikke alt som passer.  Lundhags passet iallefall dårlig sist jeg prøvde..) 

Link to comment
Share on other sites

vært ute på kartleggingsrunde idag og prøvd Viking Hunter, Alfa Bever Perform, Alfa Bever Advance , samt Lundhags Jaure. 

 

Så langt kjennes det ut som at Alfa skoene passer mine føtter best - så var det å klare å bestemme seg for hvilken - prioritere fleksibilitet eller stabilitet 😛 

Edited by ivara
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...