Jump to content

gaupe i oslomarka?


gaupemannen

Recommended Posts

Hei jegere og friluftsmennesker. Det har jo kommet en god del snø i Oslo dem siste dagene. Jeg kommer opprinnelig fra møre og har aldrig før tråkka i oslomarka. Nå har det seg slik at jeg har 2 støvere og en laika som jeg ønsker å få trent litt på spor før nyåret kommer og jakta starter i nordland der jeg har privat-tereng.

Er det noen som er godt kjent i Oslo marka og kjenner til steder der gaupa pleier å ferdes? Dette er kun for treninga sin del og våpen er byttet ut med digitalcamera.

 

Dersom noen er godt kjent og kan gi meg et lite hint om hvilke steder som er verdt å skjekke så ville jeg vært evig takknemmelig. Om noen har lyst til å slenge seg med for å se etter katten så ville det vært veldig hyggelig. bålkos, kaffe og heftige loser er vell ikke å forakte. Ta gjerne med bikkje/bikkjer da hundene mine er godt sosialiserte og vennlige.

 

Send meg en pm om du/dere vet om noen steder der katta pleier å ferdes...... OG JEG VIL HA MEG FRABEDT SPYDIGHETER OM BYPARKER OG ANDRE TÅPELIGE KOMENTARER :wink: Vi prater SKOG her og ikke Akerbrygge :lol:

 

mvh. gaupemannen

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...