Jump to content

Svarthund søker eier


Egil

Recommended Posts

I går ettermidag kom jeg heim etter en fin dag på jakt med Elvis...(dachs'n min)

Da vi kom opp til huset får jeg se en svart elghund? stå å loggre mot oss i band ved trappa.

Hunden hadde stukket av hit, den lekte med ungene her og de hadde kobla den i morrabandet til Elvis

Akkurat da ringer mobiltelefonen, og jeg får spørsmål om noe jeg helst vil slippe å gjøre... :shock::(

Det ble mange telefoner i går etter jeg kom heim.

 

Dette vet jeg om hunden!

Den er sort og ligner en svart elghund, heter Balder og blir 2 år i desember.

Den er en blandingshund av sort elghund og en eller annen fuglehund.

Eieren døde i høst, han var elgjeger og hadde fått den gratis, den skulle omplaseres.

Hunden er veldig snill med barn og viser ikke agresjon til mine tre hunder (2 laikaer og en dachs)

Den er veldig intresert i spor som den ser når den blir luftet (vet ikke om den har blitt brukt til jakt)

Den har stukket av når den har kommet seg løs fra de som har passet den, men den biter ikke av tau eller band.

Hunden har vært på to steder etter eieren døde.

 

Jeg synes det er synd hvis hunden må avlives bare fordi eieren døde, siden den er så ung burde den få en ny snill eier.

Hunden er frisk snill og glad, jeg har ikke hilst på den før i går, og da jeg kom å satte meg på huk ved den, hoppa den opp å slikka meg i ansiktet mens rompa gikk som en propell.

 

Så spørsmålet er: Finnes det noen som har lyst å bli eier av Balder, og gi han et hjem og godt stell?

Hunden bor i Bindal nå og må hentes her....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...