Jump to content

Avstandsmåler Vortex Impact 850yd Rangefinder STD erfaring?


Trine.

Recommended Posts

Vil tro den er grei nok. Har en leupold til ca samme pris, og den fungerer helt greit. Optikken kan selvfølgelig ikke sammenlignes med de som koster det dobbelte. Men det sier seg vel selv. Men måler nå greit avstander. 

 

Evt så koster denne 1000kr mer og er bedre, hvis den ikke er solgt da.

 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=130491745

Link to comment
Share on other sites

Men prøv den litt i butikken. Jeg prøvde en annen type i en annen butikk for ikke så lenge siden, og den var helt på jordet. 

 

Sjekk også at den er stilt inn på meter, og ikke yards.

 

hvis du mot formodning skulle være uheldig, så er jo en avstandsmåler som viser feil avstand. Ett enkelt reklamasjonsgrunnlag

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg har denne. den funker bra nok å måler nøyaktige mål. testet den mot en kamerat sin leica avstandsmåler å disse målte likt utover sletta vi testet på. det som er negativt synes jeg er at den er ikke like skarp som en leica f.eks og er heller ikke opplyst retikkel/ tall inni. så egner seg ikke så godt i skumring og lite dagslys, da kan det være vanskelig å lese hva som står inni. men ellers synes jeg den er vel værdt pengene. angrer ikke kjøpet å den gjør jobben fint👍

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...