Jump to content

Justering av Hatsan Bullboss


Thomug

Recommended Posts

Hei

Har kjøpt Hatsan Bullboss pcp

Sitter å skytter gjennom chronograph og prøver å justere trykket. Frem til nå så får jeg skrudd ned trykket på første skudd, men så virker det som om det "resetter" seg etterpå og smeller ivei med full kraft.

Dette er lette kuler på ca 7.5gr

Så nå har jeg skutt rundt 100-150 skudd. Trykket reduseres i tanken som normalt, og ms går følgelig nedover i takt med det. Så det virker som om geværet fungerer normalt. 

Bortsett fra ventil/hammer som ikke ser ut til å holde justeringene. Som anvist på div forum og videoer.

Legg merke til at dette ikke er snakk om moderator justering på tanken men justering på selve geværet.

 

Noen som har litt peiling på hva det er jeg gjør feil?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Heisann. Den Hatsan saken der må du bruke vesentlig tyngre pellets til. Den er rated til 36 Joule og med JSB Exact Beast 16.20 grain fikk jeg en utgangshastighet på 300-305 mps og faktisk urovekkende god presisjon på min Bullboss tatt i betraktning alt det der Tyrkiske jalla skrapmetallet de bruker i våpene. Du burde også prøve med crosman premier ultra domed 10.5 grain samt H&N Piledriver 21 grain. 

 

Lykke til 😊

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...