Jump to content

Oppfordring: Ta vare på bikkja di!


HyprJinta

Recommended Posts

Hei hei

 

Jeg har opplevd litt av hvert med bikkja mi de siste dagene.

Min aller kjære, nydeligste Keira ligger nede ved bena mine nå, temmelig forslått og uten garantier for å bli bra - men i live!

 

Jeg hørte bikkja stakk ut, men løp ikke ut for det - tanken var at hun kommer inn, marginen for at det smeller er ikke der. Det er ikke så stor trafikk utenfor døra mi. Hadde jeg enda løpt ut, hadde mest sannsynlig min aller kjæreste lille venn vært hel, uten smerter - og vært seg selv. I stedet sitter jeg med frustrasjonen over alt jeg skulle gjort, det vonde bilde av Keira forholdsvis livløs under en bil, følelsen av stive hender etter at jeg var innklint i hennes blod og den store frustrasjonen når jeg ikke får smurt øyet hennes, som tydelig er vondt.

 

 

Dette unner jeg ingen. Jeg har alltid vært redd for dyra mine, og er ikke sen om å ringe veterinæren. Men, er du glad i bikkja di, så pass på a!

 

Tro ikke at veien er ufarlig, utsett ikke et veterinærbesøk i påvente, tro ikke alt du hører, og ikke vær redd for å legge noen kroner i å være sikker på at din kjære firbente venn er frisk og er uten plager. Den dagen du står der er det verdt det!

Tro meg: Angre heller på noe du har gjort - som f.eks. et veterinærbesøk som i ettertid viser seg å være unødvendig - i stedet for angre på at du ikke dro.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan bare gjøre det beste framover nå.

Selvfølgelig er det mye jeg kunne gjort annerledes, men det får jeg ikke. Slik er det!

 

Men sånn generelt: Ta vare på deres kjære - ting skjer så fort.

Jeg lå med følelsen av å ikke ha noen hund i over ett døgn, og kjent litt på følelsen av hvordan det er å "miste" en 15 måneder gammel hund.

Så vil bare oppfordre dere til å ta den ekstra lille energien med å passe godt på dessa små-tassene deres! :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...