Jump to content

Billig og bra links hagle


Abs

Recommended Posts

Glem merke og se etter ei hagle som passer. Men til 5-6000 og i links utgave er ikke utvalget enormt. Et lite tips. Hvilket øye som er det dominerende kan ha vel så mye å si for om man bør skyte på høyre eller venstre side. Selv er jeg høyrehendt og skyter links. Dette pga at venstreøyet mitt er det dominerende og i tillegg en del bedre enn det høyre. Dermed slipper jeg å lukke et øye når jeg skyter.

Link to comment
Share on other sites

Glem merke og se etter ei hagle som passer. Men til 5-6000 og i links utgave er ikke utvalget enormt. Et lite tips. Hvilket øye som er det dominerende kan ha vel så mye å si for om man bør skyte på høyre eller venstre side. Selv er jeg høyrehendt og skyter links. Dette pga at venstreøyet mitt er det dominerende og i tillegg en del bedre enn det høyre. Dermed slipper jeg å lukke et øye når jeg skyter.

 

Er enig i at det viktigste er at hagla passer og som sagt er utvalget i linkshagler i denne prisklassen er svært glissent.

Jeg kjøpte min første hagle(links) tidlig i høst. Jeg var heldig og fant ut at Lanber 2082 passet meg så godt som perfekt. Har fyrt av rundt 500skudd hittil, og er svært fornøgd med denne hagla:) Absolutt å anbefale!

 

Ellers kommer Star Baikal i links(dette er vel den billigste linkshagla som er å få kjøpt), men det billigste er jo ikke alltid det beste...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...