Jump to content

bilder av bøylerifler


Meteormann

Recommended Posts

Her kommer bilder av min Browning B-92. Dette er en kopi av Winchester modell 1892 som ble laget spesielt for håndvåpen kalibre, noe man bl.a. ser på låsekassen. Det var godeste John Moses Browning som konstruerte denne for Winchester når han jobbet der. Browning B-92 ble produsert i en "kort" periode fra 1978 til ca. 1989 tror jeg. Browning B-92 regnes som en av de beste rent produksjonsmessig, men jeg syns da jaggu den er en av de fineste rent estetisk og! :mrgreen:

 

På bildene har jeg montert på kikkertmontasjen, men den kommer jeg nok ganske sikkert ikke til å bruke, men jeg tok den på siden du etterlyste bilder med montasje.

 

normal_Browning_B-92_001.jpg

normal_Browning_B-92_002.jpg

normal_Browning_B-92_003.jpg

normal_Browning_B-92_005.jpg

normal_Browning_B-92_006.jpg

 

 

Peace

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

min marlin 1894c i .357 kom gjenget for demper, og det er akkurat plass til gjengene. Samenlignet med .44 1894 marlinen virker det paa meg som det er enkelere med gjenger paa .357 varianten. (Kan ikke huske aa ha sett .44 mag marliner i med demper i det hele tatt, derimot flere .357 rifler)

 

Det ligger foroevrig en Ruger LA i .44 mag paa finn naa. Den tror jeg kan bli et meget artig sub utgangspunkt med integrert demper.

 

(Beklager ae, oe og aa naa har min lapptopp doedd! (etter et evert tafset paa den...))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...