Buhunden Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Manglet pakning og de to festeskruene til et Docter Sight. Landrø hadde bare pakningen, men ingen skruer. Sendte en e-post rett til Docter og nå kommer sakene kostnadsfritt i posten Kjempeservice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AR15 Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Opplevd det samme med de fleste europiske optikk fabrikanter. For ca ett år side med ett Karl Kaps kikkertsikte(kjapp tur/retur fabrikk), og nylig med en Docter 10X25(litt for lett i hengselfeste). Kjøpt på XXL. Send den inn sa XXL karen, vente, ingen respons, ringe, å den ja! Nei den kan ikke repareres! Javel? Garantitid da? Åhhh, du er en sånn kar du. Tja, du kan få pengene igjen, for den kikkerten er fra ett partikjøp vi foretok i Sverge... Nei ikke penger, send meg kikkaren du. Øhhh, javel. Ringe fabrikken, forklare. Svar: send den inn. 40 dager senere, er den i mine hender. Som ny med ekstra reim og futteral(enda det lå i esken, noe lurvete å fæl). Gratis, fritt, og franko. Topp service... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buhunden Posted August 12, 2016 Author Share Posted August 12, 2016 Løsningen er tydeligvis å gå rett til kilden, da ordner det seg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.