Jump to content

Ruger 10/22 Takedown hvilken sub sonic ammo


oyaha

Recommended Posts

Heisann jeg er nu på forumet her inne, og lurer på endel om 22 lr kalibret. Har akkurat kjøpt meg Ruger 10/22 takedown , og en A-tech wave lydemper, og mackenzie kikkert 3-9x40 med rødpunkt. Har prøvd disse skuddene:

 

Cci subsonic hp, cci standard, mcci mini mag target, cci mini mag Hp, remington yellow jacket, blazer, federal premium, fiocchi sport, lapua sport , winchester subsonic, winchester subsonic Hp.

 

Samlingene variere veldig på blink skyting, får best resultat med Cci subsonic hp med en samling på cirka 4-5 cm på 60 meter. Er det mere å hente i presisjon ? Ser for meg det e noen av dere som har noen gode tips om god Subsonic ammo, som har enda bedre presisjon og ikke er så veldig dyr .

Link to comment
Share on other sites

Har ikke testes så veldig mye ammo, kjøper stort sett Top Shot for den er billig og samler ca 20-40 mm på 55 meter. Kommer helt an på dagsformen. Mye kaffedrikking og røyking har faktisk mye å si. I tillegg funksjoner Top Shot uten hick ups i min Take Down. Skal jeg jakte kråke har jeg verktøy for å lage hullspiss. CCI Standard er stort sett samme ammoen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...