Jump to content

Savage 110BA


trs

Recommended Posts

Hvis du har ikke har fått svar fra depotet, kan det skyldes at det er helg? Men det henger en på veggen, og mener det skal være noen på lager også. Spørsmålet er vel hvilket kaliber du ønsker? Rifla er nok fortsatt i produksjon vil jeg tro, langholdskyting har jo økt i popularitet. Og bunkri gå i statene har også ført til høy lagerføring der borte.

Link to comment
Share on other sites

Ja svaret fra jaktdepotet får jeg nok når kommer på jobb å har fått undersøkt, det er jeg klar over. Men stusser over hvorfor den ikke ligger på hjemmesiden til produsenten. Vet at 308 ikke er det beste langholdskaliberet, men jeg har ufattelig bra tilgang på ammo i fleste varianter, så å si gratis.

 

http://www.jaktdepotet.no/rifler/savage ... -ba-308win

 

Står: Ikke på lager, bestillingsvare hos Jaktdepotet. Står på Savage Firearms at importøren i norge er Gresvig. Som eier Intersport å G-sport/gmax. Kunne hørt med dem og.

 

Noen som vet forskjellen på di forskjellige typebetegnelsene. Ser det finnes, 110BA, 10BA, 110BAS-K, 110BAT/S-K. Om man googler dette ser det ut som samme våpenet.

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke være bombastisk her. Men 110BA er aluchassis med skinne på fremstokken. Generelt er nok resten av bokstavene for ekstra tilbehør.

Depotet har ikke hatt denne inne i 308, men kun i 338lm og 300 wm. Med den låsekassens størrelse, blir det jo som å skyte 222 i lang kasse? Mye ekstra. Mulig den 10 modellen du viser til kan være 308? Hvilken mailadresse sendte du forespørselen til? Evt ring i morgen, så kan det godt tenkes at jeg vet hvem som svarer.

Link to comment
Share on other sites

Har fått svar.

Det er kommet en ny version som tar over for 110BA. Den nye heter Savage BA Stealth, kommer i short og long action. Basert på heavybarrel å MDT chassi. Finner noen filmer på youtube for di som er interessert.

 

Ser slik ut:

fullrifle.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...