Jump to content

Partizan Grom i 8x57is?


Tronic

Recommended Posts

hentet fra orginal tråden før gjennomopprettingen

Skrevet av Tronic den 09.feb.2016 kl 19:03

Hei

er den noen som har ladet med denne partizan grom kula evt erfaringer er også ute etter noe ladedata på denne?

mvh

Eivind

 

Skrevet av Tronic den 22.feb.2016 kl 20:30

fant noen her http://forum.robsoft.nu/viewtopic.php?f=11&t=163408

så skal prøve meg på det

 

Skrevet av Tronic den 23.feb.2016 kl 09:48

sende mail til jørund lien om han hadde noe erfaringer og ladedata for denne kulen fikk dette som svar

 

Nei, eg har ikkje prøva Partizan Nova Grom i 8x57 JS, og har heller ikkje aktuelle ladedata for den. Om det er tilsvarande mål og vekt for 8 mm Grom som i 30 kaliber er det slik at ei av dei første 30 kaliber 170 grs Grom som kom har omtrent lik lengde og bereflate som 180 grs Nosler Partition, dermed kan og ladedata for 180 grs Nosler Partition tilpassast 170 Grom med bruk av passande dose fornuft. Om 8 mm Partizan Grom har lik lengde og bereflate som f. eks. 8 mm 200 grs Nosler Partition kan ladedata for 200 grs Nosler Partition brukast. På nytt med fornuft. I Norma Reloading Manual er minste ladning for 200 Nosler Partition og 203 B 47 grs, maksladning 49,1 grs. 8x57 JS ladd med 200 grs Nosler Partition er ikkje med i Ladeboken 7, derimot er 200 grs Nosler AccuBond ladd frå 46 til 48 grs 203 B

 

Skrevet av Frontier den 23.feb.2016 kl 11:04

Forum-medlem Schultz and Larsen har brukt 185 grains Grom som si føretrekte kule i 8X57IS i mange år og skote eit betydeleg antal hjort og elg med den. Eg veit han er godt fornøgd med kula. Du får sikkert ladedata fra han om du sender han ein pm.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...