Jump to content

H&N kuler i 22 Hornet


.30 Herrett

Recommended Posts

Leg köbte en kasse for nogen tid siden. Jeg bruger ellers RWS kugler med 9,5 gr. N 110 bag, men RWS kugler er så fandens dyre.

Jeg ladede H&N kugler med samme ladning. Jeg har kun skudt på 50 m. indtil nu, der träffer både RWS og H&N ens og spredningen er under 1 cm. med godt anlæg.

Jeg venter nu på en onsdag aften uden vind, så jeg kan pröve dem på 200 m. Jeg kan vende tilbage med en rapport, når jeg har skudt på 200 m.

Min Hornet er en Sako p75 og jeg har prövet dem i en BRNO Fox med samme resultat.

 

Hilsen Jens

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hejsa, jeg fik problemer fordi jeg havde en knækket skrue i montagen så jeg fik ikke skudt på 200 meter, men da jeg fik ordnet riflen prøvede jeg den hos en kompis, hvor jeg kan skyde på 92 meter. H&N åbner lidt mere op end RWS kuglerne, en grube på 10 skud er stadig under 2,5 cm, dog er de fleste fleste under 2 cm, så det er billig trænings ammo - ca. 1,45 pr. skud. Det var helt vindstille og med godt anlæg både for og bag på riflen.

 

Jeg vender tilbage, når jeg har skudt på 200 meter.

 

Hilsen Jens

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...