Jump to content

Leirdueskudd til konkurranse


Blaser_308

Recommended Posts

Jeg holdt meg stort sett til Gamebore sine. Dvs Supersteel til "vanlig" og har og brukt White og Black gold en del i knokurranser.

Whitegold er veldig fine å skyte med synes jeg. Alle ga fine og tette dekninger i mine hagler så var om det ekstra penga for dyrere ammo var verdt det...? Vet ikke må du nesten se selv. Syntes forskjellen var marginal på papp og på hvordan dua knuste, men psykologisk så hjalp det kanskje litt ;)

 

Testet og NSI sine Quatro, de likte jeg ikke rekylen på.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg bruker Gyttorp Steelmax både til trening og konkurranse. Har også brukt litt Gamebore Super Steel. Begge er meget gode patroner. Jeg har funnet ut at min 682 liker best Light Modified choker med Gyttorp til vanlig trapskyting. Da får jeg fine skuddbilder.

 

Jeg pleide å bruke Gyttorp Centaurion til konkurranse før, men det er vanskelig å få tak i dem. Siste pris jeg hørte va 4,50 per smell. De er knallgode og gir et fantastisk bra og jevnt skuddbilde. Verdt å investere i om man skal til f.eks NM eller andre litt større stevner.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...