Jump to content

Remington 870 vs. Winchester SXP


Grotli

Recommended Posts

Heisann!

 

Jeg tenkte å anskaffe meg en kurant pumpehagle. Etter å lest litt rundt omkring så har jeg landa på to modeller som jeg kunne tenke meg.

Winchester 870 Express Super Mag Synth og Winchester SXP Black Shadow Supermagnum. Begge haglene takler 12-89, noe jeg har satt som et krav.

 

Jeg er interessert i å se hva folket mener om overnevnte hagler. Selv har jeg fått prøve Winchesteren en runde på skytebanen, men ikke Remington'en.

Link to comment
Share on other sites

har 870, er egentlig ikke så mye å si om den, solid hagle som skyter godt og tåler det meste av misbruk. kvaliteten på maskineringen derimot.... ser ut som om det er en (bak)full tømrer som har lagd den. men det fungerer så jeg klager ikke. det er også et massivt antall deler og third-party parts tilgjengelig til 870'en hvis dette er noe du bryr deg om.

har hat en gang hvor han i -20 ikke ville kaste ut patronen skikkelig på første forsøk :overrasket: , pumpa bare på nytt så gikk han ut, utenom det enkelttilfellet har han fungert feilfritt. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Stemmer, stemmer. Ser rundt omkring at de får skryt for å være hardføre, disse Remington'ene.

Har prøvd Winchesteren en tur til på skytebanen, og jeg må si jeg liker den altså. Skyter bra med den også, så det blir nok en ny Winchester på meg i sommer :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...