Jump to content

Mangler det en fjær på den ene tennstiften? Hagle.


Recommended Posts

Hei,

 

Jeg har en Miroku MK70 - GAME hagle, og driver å behandler stokken.

Pga dette tok jeg ut låskassa, dette er noe jeg aldri har gjort før men det gikk knirkefritt, det var ingen ting som "datt" ut når jeg tok ut låskassa...

 

Titta litt på mekanismen for og se hvordan den fungerte og kom over noe jeg syntes var merkelig.

Den nederste tennstiften ser ut til å fjærbelastet, men IKKE den øverste. Skal dette være sånn? Klemmer jeg på den nederste spretter den tilbake igjen, det gjør ikke den øverste.

Jeg har kjøpt hagla brukt, og brukt den i litt over en sesong. Jeg har skutt mye med hagle og den har aldri feila et eneste skudd eller "tulla" på noe som helst måte.

 

Er det noen her som kan hjelpe meg å svare på dette?

 

ej7mnl.jpg

 

Takk for svar! :D

Link to comment
Share on other sites

However, only the lower striker has a retraction spring, while the upper one is free-floating. This sometimes causes consternation when a Miroku shooter looks at his open gun and sees the upper striker tip protruding from the breech face. In fact, there’s nothing to worry about.

Read more at http://www.shootinguk.co.uk/reviews/sho ... QaUtS3Z.99" target="_blank

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...