Jump to content

Trening i Larviksområdet


quintas

Recommended Posts

Etter å ha vært på elgjakt (som driver) for første gang på mange år så gjenoppdaget jeg hvor morsomt det var (synd at høstferien bare er ei uke).

Neste år blir det minst to uker høstferie, og da blir det ikke bare som driver men som jeger:-) Holder i disse dager på å anskaffe meg ei rifle m.m. Men ser for meg at jeg trenger både masse råd, og mange skudd før jeg er i nærheten av å tenke på elgjakt.

Så derfor lurer jeg på følgende: Hvor er det mulig å trene i Larviksområdet? Har søkt litt på nett men finner bare informasjon om nedlagte skytebaner. Så alle forslag mottas med takk.

Link to comment
Share on other sites

Tror det er få steder det er mulig å trene før nyttår nå - jakt for de fleste, men det var vel ikke det du ville høre :D . Jeg skyter i Andebu -et stykke å kjøre, men vi er igang første lørdag etter nyttår. Hjertelig velkommen til et trivelig miljø.

Link to comment
Share on other sites

Tror det er få steder det er mulig å trene før nyttår nå - jakt for de fleste, men det var vel ikke det du ville høre . Jeg skyter i Andebu -et stykke å kjøre, men vi er igang første lørdag etter nyttår. Hjertelig velkommen til et trivelig miljø.

 

Takk Geir, var vel klar over at skyting med det første kunne bli vanskelig, men så er heller ikke våpenet i hus enda. Men Andebu er jo ikke langt unna (jeg er utflyttet nordlending, så avstander er litt annerledes for en Vestfoldinger generellt:-)) Hvis tilbudet står ved lag, og dere tar imot ferskinger, samt kan gi meg førstehjelp med skyting så er jeg helt klart interessert.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...