Jump to content

US-nettbutikker som sender magasiner til Norge???


jfhojem

Recommended Posts

Noen som vet om en amerikansk nettbutikk som kan sende magasiner til Norge? Skulle hatt et ekstra 10-skudds til min Savage 17 HMR. Dessverre er det Jaktdepotet som forhandler Savage i Norge. De svarer aldri på e-post og nettbutikken har ikke ekstramagasiner til 17HMR. Vet at Brownells i Norge selger, men det er kun 5-skudds. Alle nettbutikkene i USA jeg har prøvd til nå sender ikke magasiner til Norge.

 

Johs.

Link to comment
Share on other sites

Dessverre er det Jaktdepotet som forhandler Savage i Norge. De svarer aldri på e-post og nettbutikken har ikke ekstramagasiner til 17HMR.

 

Har ingenting med spørsmålet ditt å gjøre, men om du sender en oss en e-post 11.31 og 13.06 Kammertid er historien at vi aldri på e-post?? Svarte eller, ja det tok 2t og 9 min før du fikk svar 13.40 :?

 

Mulig vi begynner å bli hårsåre nå, men hvor i F*** ligger lista egentlig?? :shock:

 

Og til informasjon er Gresvik hovedimportør av Savage :wink:

Link to comment
Share on other sites

He he, ja, det skal sies at dere svarte denen gangen, men det da jeg kontaktet dere på en annonse på Finn for ca et år siden svarte dere aldri. Det var også umulig å få tak på dere pr telefon. Så min erfaring med butikken i Drammen har så lang ikke vært så god, men kanskje vårt forhold nå er på bedringens vei:)

Link to comment
Share on other sites

Skal nevnes at butikken i Fauske til jaktdep har jeg veldig gode erfaringer med. Endte opp med å kjøpe min Savage der.

 

Var ikke klar over at det var Gresvig som var importør. Andre sportsbutikker jeg har vært i kontakt med sier det er Jaktdep. som er det. Det som er litt underlig er at jeg først forsøkte å bestille våpenet hos G-sport, men de hevdet de ikke kunne skaffe den enkleste modellen med syntstokk. Derimot kunne jaktdep. i Fauske gjøre det. Som da formodentlig måtte bestille den via Gresvig. Forstå det den som kan.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...