Jump to content

Deler HK 770


358 Win

Recommended Posts

Kan noen hjelpe meg med å finne den delen som kaster ut hylsa på en HK 770. Er elendig til å finne ting på nett. Skal på 8 dagers drivjakt i Polen i november og skulle trent noen hundre skudd først. Nå står jeg der med en fryktelig tungvind enkelskudd. Hvis noen firma selger deler skulle jeg også hatt gummibufferen med tapper i bakkant

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fikk delene fra USA i går. Ved montering satt jeg å studerte sluttstykket og hvordan det glir langs ejektoren. Jeg mener å ha funnet årsaken til ejektor bruddene. I bakkant på sluttstykket der ejektoren forsvinner ned i bakkant går sporet litt oppover slik at det egentlig ikke er plass til ejektoren og ved å montere alt i låskassa så jeg at sluttstykket hevet seg litt opp og ned når det gled i kassa når det hvilte på toppen av ejektoren . Det vil da når toppdekselet og returfjæra montert bli et veldig bend på ejektoren og den knekker på det svakeste punktet hver gang. Et annet sluttstykket jeg har er akkurat likedan. Så frem med dremelen og slipte forsiktig ned den halve millimeteren på det ene sluttstykket og nå virker det som det er perfekt. Gjenstår testing med noen hundre skudd

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...