Jump to content

Langantenne til Icom jaktradio


Ctf

Recommended Posts

Viss du treng lenger antenne for ytterligare å forlenge rekkevidden så kan eg anbefale ei teleskopantenne. http://www.permo.no/ har bra utvalg i radioutstyr. For eksempel MFJ-1714,men den var sist eg bestillte ikkje på lager. Bestillte då i staden ei MFJ-1818. I tillegg treng du ein overgang art.nr 55117 Med slikt utstyr når du mykje lenger enn ei skogsantenne på ca 50cm, den einaste bakdelen er at dei ikkje er så praktiske å gå med. Det går an å gå med dei samanslått då dei er berekna og til slik bruk ,men ei skogsantenne er nok bedre i skogen. Til postering og stasjonær bruk som til dømes i hytte er ei slik teleskopantenne suveren, om ein ikkje har tilgang på ei lang baseantenne. Eg har ei MFJ-1714 som eg har brukt mykje og eg er svært fornøgd då eg når utruleg langt. MFJ-1818 som eg kjøpte sist er litt kortare ,men er meir solid. Har ikkje fått brukt den så mykje enno så eg veit ikkje om det er noko praktisk forskjell frå MFJ-1714.

 

I nokolunde flatt landskap veit eg ikkje om ei teleskopantenne betyr så mykje frå eller til,men der eg jaktar med mykje fjell og djupe dalar kan den ha avgjerande betydning også på kortare avstand.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...