Jump to content

Stokk til Sako L46


grautskallen

Recommended Posts

Har to Helstokk Sako L46 rifler og tenkte jeg skulle ha meg en litt mer morderne stokk til. så jeg slipper å strekke nakken for å se inn i en lyssterk kikkert

 

Begge orginalstokkene ønsker jeg og beholde orginal , en lys valnøtt og en flammebjørk . Planen er å lage en retureringstråd her inne om mine to finske fristerinner . Men har og lyst til å bruke riflene

 

Har nå i lengre tid prøvd å annonsere men uten noe fangst , har blitt en stokk til vixen men den passa ikke . planen var og få tak i en ruskete gammel trestokk og gjøre den justerbar både i høyde og lengde .

Så er det noen som produserer nye stokke som kan passe ? eller er enkle å få til å passe ?

Grs har ikke og finner ikke noe på fra usa heller

 

Å få en vixen stokk til å passe går med en del arbeide og aktiv bedding . Ser at rafdal har lagert en syntstokk til en L46 7x33 sako , så umuligt er det ikke

Link to comment
Share on other sites

Har GRS stokk på en lakelander fra før , så jeg veit at den fungerer

 

Får ta en telefon og siden jeg bor under 45min unna Grodås så går det sikkert å ta med meg børsja opp til gutta der oppe .

Men akurat nå om dagen er jeg ganske så blakk , så det må vente til litt bedre tider :cry: Badet ble bare 50lapper dyrere en planlagt

Link to comment
Share on other sites

Hurra :D

 

Fant en stokk , brukt og grei pris

 

Snakka med GRS , dei kunne ikke hjelpe meg . lurte på om jeg skulle komme oppom med stokken så dei kunne bruke den som mal . Men dei hadde ikke planer om å ha L46 i produksjon .

Løsninga fant vi , jeg kjøper et sjefte for vixen som ikke er frest ut til løp/kasse

Har tilgang på en ganske så avansert fres så da gjør jeg den jobben selv

 

Tenkte jeg skulle komme med en egen tråd om "mine to finske fristerinner"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...