Kolbe-Rolf Posted August 14, 2014 Share Posted August 14, 2014 Etter å ha mottatt min nye Geovid HD-B så var det på tide å sende den gamle og godt brukte Geovid på en velfortent service. Var noe slags partikler på innsiden av det ene objektivglasset og dioptrijusteringen på venstre side virket ikke og den så generelt ganske sliten ut. Var å hentet den på posten i dag og ble ganske overrasket. De har byttet ut absolutt alt utvendig og det så ut som en splitter ny kikkert! Den lille ringen som det står geovid på er der serienummeret står og den gamle var det noen riper i så det er nytt serienr. på den. Hadde det ikke stått i papiret at "produktet har fått nytt serienummer" så hadde jeg trodd de hadde gjort en feil og sendt meg en ny kikkert! Knappen til avstandsmåleren er ny og linsene ser helt nye ut selv om det var ett par små riper i coatingen før. Og det baste av alt: This repair will be carried out on a good-will basis. Jeg var en veldig fornøyd Leica kunde før og nå er jeg om mulig enda mer fornøyd! Takk til fotocare/bresson /leica! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.