Jump to content

Service hos Leica


Kolbe-Rolf

Recommended Posts

Etter å ha mottatt min nye Geovid HD-B så var det på tide å sende den gamle og godt brukte Geovid på en velfortent service.

Var noe slags partikler på innsiden av det ene objektivglasset og dioptrijusteringen på venstre side virket ikke og den så generelt ganske sliten ut. Var å hentet den på posten i dag og ble ganske overrasket. De har byttet ut absolutt alt utvendig og det så ut som en splitter ny kikkert! Den lille ringen som det står geovid på er der serienummeret står og den gamle var det noen riper i så det er nytt serienr. på den. Hadde det ikke stått i papiret at "produktet har fått nytt serienummer" så hadde jeg trodd de hadde gjort en feil og sendt meg en ny kikkert! Knappen til avstandsmåleren er ny og linsene ser helt nye ut selv om det var ett par små riper i coatingen før.

Og det baste av alt: This repair will be carried out on a good-will basis.

 

Jeg var en veldig fornøyd Leica kunde før og nå er jeg om mulig enda mer fornøyd! Takk til fotocare/bresson /leica! :clap:

 

20140814_194658_zpsa0d763e8.jpg

 

20140814_193532_zps38f0e792.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...