Jump to content

CZ 550 American 6,5x55


Opsahl97

Recommended Posts

Hei eg har denne rifla i 6.5, har ikkje hat noen andre så har ikkje nåke sammenligningsgrunnlag, mi er kappa løp, noe eg angrer litt på da eg ikkje bruker så mykje lydemper allikavel ho er og bedda uvist korleis ho skaut før pga at eg fekk ho bedda når ho var ny.

 

Når det gjeld avtrekket er det på mi både vanlig og snellert men for at det vanlige skal bli bra må desverre snellerten justeres vekk, det gjere ein med ei lita skrue som er synlig utenfra. Då blir det vanlige som sagt bra skuddet går på litt over ett kg.

 

Funksjoneringa går greit, men er ikkje alltid 100% fornøyd med utkast av tommhylsa, må iverfall litt kraft til da fungerer det greit.

Eg har hat rifla ut av stokken ein god del ganger, det er lett og få ho ut og inn av stokken, iverfall ganske lett sitt vel kanskje litt tight pga beddinga.

presisjonen eg god, har ikkje testa så enormt til no men noke har det jo blitt, har kjøpt meg noe enkelt ladeutstyr no så da blir det vel meir testing framover. Ho er litt tung så til mykje bevegelig jakt er ho for tung, men med spesielt lette kuler er ho veldig snill å skyte med, er moro å skyte med ho skal eg vera heilt ærlig. Ellers meiner eg at det skal vera ein tråd her om børsa og jørund lien anndbefalte ho i ein test han hadde, dersom du kjøper ho pass godt på sluttstykke det ruster lett men lar seg fikse med å spreie med olje da. Eg vil andbefala ho.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...