Jump to content

Steyr scout i 223 erfaringer


Tavi

Recommended Posts

Har en slik. Den blir i skapet. Presisjon er upåklagelig. Testa engang et magasin med 5 ulike kulevekter/ladning4 og fikk en spredning på 25mm. Med vmax er samlingene halvparten eller bedre. Min liker ikke tyngre kuler enn 70gn. Prøvde engang 75gn og disse fikk jeg ikke til å samle. Er veldig gla i min scout og tipper du blir godt fornøyd også.

Link to comment
Share on other sites

hei

det var godt og få noe positiv tilbake melding,den koster jo noen kr når du skal ha en kikkert på topp av prisen for rifla,kjøper heller i kvalitet med en gang slik at utgangspunktet skal bli så bra som mulig,om jeg ikke treffer alt slik jeg vil er det heller feil på egne evner. regner med at denne får fast plass i skapet Primært brukes til jaktfelt samt trening og litt småvilt (bambi)

gleder meg til å få skutt med denne når den kommer i hus

Link to comment
Share on other sites

Hehe. Joa den blir luftet ganske mye. Og blir aldri solgt. Den er revebørse nå. Med stjernekikkert og justerbart kinnstykke og kolbekappe. Ikke helt i tråd med coopers scout konsept, men jeg kunne ikke bli mer fornøyd :D

Har trådstarter fått noe estimert leveringstid? Vurderer selv å kjøpe en scout til i 308

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker

- Remington hylser

- Federal SR hetter

- Nosler Custom Competition 69gns

- Hodgdon Varget 24,5gns

- COL 57mm

 

HUSK AT ALLE LADEDATA BRUKES PÅ EGET ANSVAR

Dette er godt under max ladning - Hodgdon oppgir opp til 25,8gns, og er det som samler best i min rifle, det kan hende du må justere litt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...