Jump to content

Revevarsler fra Viltkamera.no


RHINO

Recommended Posts

hei godtfolk. jeg hadde desverre ikke penger til wingewåpen sin testvinner av revevarsler i nyeste jakt. jeg vurderte mange andre, men endte opp med viltkamera sin type til 400kr. den så nemlig veldig lik "mikkel" varsleren til brunst, som koster 1000kr. er det noen her inne som har noen erfaringer og dele med meg? jeg har ikke bladet JAKT, heller, så jeg lurer veldig på om hvordan listen så ut med tanke på mikkel, spypoint og alle de andre.

Mvh Asbjørn Glemmestad

Link to comment
Share on other sites

Tja, så lenge det er fri sikt og soverommet ligger på samme side av huset som åta så ser jeg ikke bort ifra at det skal funke. Bare vær klar over at det er et hysterisk volum på den innedelen.. Den har to trinn - trinn en er mild flyalarm og trinn to er spontanabort og hukommelsestap.

Link to comment
Share on other sites

Om du ikke har 10 tommeltotter, kan du lodde et 10K potmeter i serie med høyttaler. Da får du bedre volumkontroll. Utvider du, så legger du inn en bryter som gjør at du kan velge høyttaler eller øreplugg? Krever litt utstyr for å få det til. Men da vil du ha en meget bra løsning.

 

6DBD4292-C167-46C9-B3EC-9B2675A43129_zpsad6ssxnb.jpg

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...