Jump to content

WSSM i Super Short Action?


peders

Recommended Posts

Jeg har lagt ut en annonse på ønskes kjøpt, men etter en del googling ang disse kassene håper jeg noen kan hjelpe meg i en tråd.

Når WSSM serien kom ut så står det flere steder at både Winchester og Browning lagde en serie med Super Short action rifler.

Disse kassene er da kortere en std lengde for WSM og std "308 lengde" .

Jeg har aldri sett ei slik kasse og ei heller sett våpen for salg. Dette skyldes nok at jeg hele tiden har ansett denne "familien" som en idiotserie og derfor aldri brydd meg med å se på annonser eller reportasjer. Jeg finner Winchestervåpen på amerikanske nettsider for salg i 223 og 243 WSSM, men ikke her til lands. Nå er jeg ingen kløpper på nett så dette kan trloig også være en av årsakene :oops:

 

Til sakens kjerne. Tegnebrettet er igjen fullt med ideer, Pac-nor har pipe, PTG har brotsj, Hornady leverer dieset, og High-Teck er på hånd.

Jeg får plass til denne saken her i ei slik WSSM kasse om de finnes her til lands, og om jeg finner en som vil selge meg ei :roll:

 

450`en min i WSM kasse er fullkommen, så jeg har stor tro på overstående ide :twisted:

 

Er det noen her inne som har eid ei slik, eier, vet om noen som eier, har sett i butikk eller noe, så ville jeg vært svært takknemlig for hjelp :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...