Jump to content

Reservedel til Lee Pro 1000


ZerBlatt

Recommended Posts

Heisann

Jeg har en gamme lee pro 1000 ladepresse som jeg ikke har brukt på noen år siden jeg har manglet plass. Nå har jeg fått ordnet meg plass igjen og tenkte å sette sammen pressa igjen. Jeg husker sist jeg brukte den plukket jeg den ifra hverandre. Jeg har funnet alle delene igjen bortsett fra en essensiell del. Det er den vridde stanga som står i midten av bunnplata. Den som får maskinen til å rotere. Er det noen som har en slik ekstra, eller vet hvor man kan få tak i en slik?

Link to comment
Share on other sites

Ok. Sjekket med Titan reloading siden, og de hadde det jeg trenger, men jeg forstod ikke helt hva jeg må betale for frakt. Varen koster 3$ og veier nesten ingenting, men såvidt jeg kunne se vil det koste mange ganger så mye I frakt. Billigste frakt jeg kunne se var US Postal Service til $9,45. Nå regner jeg med folk stort sett bestiller store og tunge ting, men det jeg skal ha er jo en liten greie. Er det noen som har bestillt så små varer og kan forklare om hva frakten blir?

Link to comment
Share on other sites

Ok. Sjekket med Titan reloading siden, og de hadde det jeg trenger, men jeg forstod ikke helt hva jeg må betale for frakt. Varen koster 3$ og veier nesten ingenting, men såvidt jeg kunne se vil det koste mange ganger så mye I frakt. Billigste frakt jeg kunne se var US Postal Service til $9,45. Nå regner jeg med folk stort sett bestiller store og tunge ting, men det jeg skal ha er jo en liten greie. Er det noen som har bestillt så små varer og kan forklare om hva frakten blir?

 

Frakt på $9,45 er riktig, Titan vel den eneste Lee distributøren som sender First-Class Package International som er pakker under 2kg.

 

noen ganger blir frakt dyrere enn delen, men må man ha, så må man ha. 75 kr er jo ikke all verdens.

 

Hadde ikke interarms.no eller hjemmelading.no

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...