Jump to content

Hjelp hjelp! .44 spesial ammo


RLN

Recommended Posts

Hei! Typisk at dette skulle bli den første gangen jeg skriver her, øvrig presentasjon får komme lenger ned.

 

Jeg skal til Larvik i morgen og delta i revolverfelt, men det viser seg at .44 spesial ammo IKKE er så lett å få kjøpt her som på Svalbard. Så nå er jeg lettere desperat. Er det noen her som skal ned dit i morgen og har ammo å selge, eller som jeg kan sveipe innom i kveld (evt. veldig tidlig i morgen). Bor i Asker p.t., men plager meg ikke å kjøre et stykke evt for ammo.

 

Bare å ringe eller sende meg en melding på 47374551

 

Og ja, dette burde jeg jo ha sjekka for leeeenge siden, dessverre har jeg jobbet nattevakter omtrent non-stop siden jeg kom ned til fastlandet igjen i slutten av juni..

 

 

Og så kjapt om meg selv: Biologistudent, bodd på Svalbard fra sommer 2012 til sommer2013. Startet med enhåndsvåpen der oppe mest for litt moro skyld og ble så litt hekta. Så langt er det en S&W 629 classic (6,5" løp med full underlug) jeg har, men tenker vel å fylle på med mer etterhvert :) Flytter snart (tilbake) til Oslo og fortsetter med studiene der. Jakt og fiske-interessert, og håper på å kunne plukke opp mye nyttig info her - og kanskje dele litt egne erfaringer etterhvert når jeg har gjort meg noen!

 

Erlend

Link to comment
Share on other sites

Hjertelig! Ja, Børselars er der i morgen, men de skal rigge opp lastebilen/ Henger'n sin mens det revolverfeltet starter, så jeg er bare bekymret for om jeg rekker det. Også er visst .44 spesial noe omtrent ingen har her nede :roll: Høyst uvant da det går mengder av det i snøbamsens rike :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...