Jump to content

T/C Icon Hogue stokk, kolbeforhøyer eller ny stokk


efalan

Recommended Posts

Hallo folkens!

 

Har en Thompson Center Icon Weathershield med en Hogue stokk (overmolded) som jeg syntes er noe lav, har lett opp og ned på internett etter ny stokk, men finner pent lite, rettere sagt: absolutt ingen ting. Vurderer å ettermontere kolbeforhøyer i kydex, men det innebærer også borring i stokken noe som jeg helst vil unngå. Har bange annelser på at denne stokken er pattentert med da påfølgende lite ettermarkeds deler. Så hvis noe har noen forslag på hvem, hva, og hvordan jeg kan løse dette så tas dette i mot med stor takk.

 

De mulighetene jeg ser er som følger, i prioritert rekkefølge

 

1. Montere kolbeforhøyer på stokken jeg har nå, hvor sluttresultatet også ser ut som om dette er levert fra fabrikk.

2. Få tak i en org. trestokk og få en børsemaker til å lage justerbar kolbe på den. Vil ta laaaaaaaaannngggg tid

3. Få tak i en ettermarkeds stokk i tre eller plastikk med "Monte Carlo" stokk eller justerbart

4. Sprøyte inn uhorvelig mye mengder av botox i høyre kinn rett før jakt sesongen. Dog midlertidig. Evt skru inn noen titan plater.

5. Selge børsa og skaffe meg noe annet.

 

Sånn litt på tampen, hvis noen vet om det finnes 5 skudds magasin til denne børsa så fyr løs (verbalt altså)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...