Jump to content

Da var ny Blaser R8 Pro Success i hus


rlundmo

Recommended Posts

Da er endelig min Blaser R8 Pro Success kommet i hus.

Var litt i stuss på om jeg skulle velge standard stokk eller Success varianten. Var i butikken og kjente på begge variantene og valget var ikke vanskelig. Success stokken er knall god og passer meg 100%.

 

Har vært 2 ganger på bane og fyrt av ca 100 skudd, kjempe god rifle. Litt uvant med rettrekker de første gangene, men dette går kjapt og fint etter noen skudd.

 

Kan anbefales på det sterkeste for dem som er i tvil.

Link to comment
Share on other sites

Gummigrep. Ser for meg at denne med skinn ikke er full så holdbar etter noe bruk.

Har en del våte jaktdager her på vestlandet og tenkte at dette typisk var ett svakt punkt over tid.

 

Liker også en noe mer nøytral stokk, ikke med fullt av trykk/tekster.

Link to comment
Share on other sites

Fikk min for en mnd. siden, med brun stokk og gummi grep i links. Har skutt ca. 400 skudd med den til nå og er veldig fornøyd så langt! Ser noen påstår at det tar så lang tid å lade med tommelhull men det er nok plass til å lade med tommelen i hullet så da går det unna. Dro på 3 skudd på en tur på løpende elgen i kveld og alle mer eller mindre innafor 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Korleis dykk synst stokken til successen er med tanke på repetering av bolten? Har sett diverser klipp på youtube der det blir skutt med Success-stokken, og det går rimeleg fort for seg...

 

Klipp frå youtube http://www.youtube.com/watch?v=WNUBhb1vNGE

 

Synst dette ser veldig bra ut, men lurer på om dette er noko som ''vanlege'' folk klarar (med litt trening)?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...