Jump to content

VIKTIGT SAVNET FUNNET HUND


kilden

Recommended Posts

Til alle dere andre hundeeiere katte eiere etc,,,

 

jeg var så uheldig att hunden min unghund wacktelhund forsvant fra hjemet i April..

 

etter som timene og eterhvert dagene gikk måte vi ta medier og annet til hjelp for og utvide søk,

uttover hva vi selv råde over...

 

-kontakt politiet, forsvunnet hund kan bli logget som hittegods, hund kjæledr etc, det er faktisk personavhengigt av hvilken hjelp du får.. og hunden kan bli melt inn hos lokal polti og ikke nødvendigsvis direkte til distrikts opperasjons sentral

-bruk facebook ( her er mange sider) med savnet hund etc men ryktet spres fort i nærmiljøet

- bruk lokal aviser

- print ut bilder med tlf og lever dem på dørene til gårdebruker etc i fornuftig omkrets..

har du dialog med gårdbrukere på forhånd så er det mere sannsynligt att han ringer deg en skader hunden hvis den blir oppservert med bufe..

- finn ut hvem som kontaktes med dyrepåkjørsler i din kommune..

 

Til sist vil jeg annbefale og bruke "dyrbar" som du finner i toppheadingen på VG...

her kan du registere funnet savnet pr art og lokalisasjon,,, bruk denne siden og spre kjennskappen til denne siden til venner foreninger etc snarest.

legg gjerne ved link på medlems sider etc.

 

Og når dere bruker slike sider, ikke drukne dem med støttemeldinger, gi opplysninger som har faktisk relevans for saken.

 

mvh

kilden

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...