mbjerkenaas Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Jeg fikk mitt første ladesett på torsdag forrige uke, og mens jeg satt og monterte sammen merket jeg at LEE Autoprime ikke virket helt som den skulle. Den ville ikke lade tennheter inn i mekanismen sin. Etter litt knoting fant jeg ut hvorfor: Den svarte beholderen for tennhetter går jo i det sporet i håndtaket, men helt i toppen hadde disse to kilt seg fast: Jeg lirket dem ut og etter det funket alt helt topp. Men jeg lurer på om disse to greiene har hørt til noen plass på Autoprime'n, løsnet og kilt seg fast i sporet? Er det noen andre som har en Autoprim og som ser at de to er montert noen plass? -mbjerkenaas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakonoeb Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Jeg skal ta en tur i kjelleren i kveld og titte på min. Du hører fra meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakonoeb Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Hei, nå har jeg tittet i kjelleren. Og jeg fant ingen biter som minner om de to knappene dine. Jeg tror nok du fikk med noen unødvendige reservedeler... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbjerkenaas Posted May 27, 2013 Author Share Posted May 27, 2013 Takk, Hakonoeb! Da slepper jeg å bekymre meg -mbjerkenaas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts