skullerud Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Jeg har en Beretta 686 sporting fra 1994 som kun har vært jaktbrukt. Kolben har sett sine bedre dager, og da jeg fikk tilbud om en veldig billig kolbe/forstykke fra en nyere sporting som passrt veldig bra til meg, slo jeg til. MEN, det viser seg at den nye kolben krever ca 1, 5cm lengre festebolt (den som man fedter låsekassa til kolben med) Så hva gjør jeg nå? Var innom Landrø i dag, uten at de kunne hjelpe. Noen tips på hvor jeg kan få tak i unbrakobolt som kan brukes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sportskytter Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Antar at mener den lange skruen inne i bak kolben som du fester kolben til kassen med, noen kan sikkert lage eller skjøte på litt på den du har, man behøver ikke å være børsemaker for det. Mulig noen av de som lager tilpassede kolber har slike skruer med forskjellige lengder, det har jeg sett at de har måttet bytte ut flere ganger for å få festet den nye kolben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skullerud Posted May 15, 2013 Author Share Posted May 15, 2013 Stemmer at det er den skruen ja. Vet du hvilken type gjenging det er på skruen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sportskytter Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Nei kan sikkert sjekke en av mine men kontakt http://www.schoupartner.no/" target="_blank" target="_blank de kan sikkert skaffe deg en med riktig lengde. Eller så er det sikkert mulig å Borre litt dypere/forsenke selve skruehullet i kolben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 denne bolten fikser nærmeste beretta forhandler til deg. i mellomtiden kan du jo bruke ei gjengestang som du kapper i passe lengde setter på skive og mutter så får du holdt og prøvd deg litt mens bolten er på vei.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts