Jump to content

Cz 453 Varmint


Batman123

Recommended Posts

Det er fryktelig vanskelig å velge. Har funnet leverandør for en 453 varmint ( omsider ), det er bare noen få ting jeg fortsatt ikke blir klar på.

 

Først og fremst: Er den verdt det ? Er den virkelig verdt den ekstra tusenlappen ?

 

Jeg trenger ikke løpsbytte, så alternativet er en 452. Denne har en bakre låseklakk på sluttstykket. Har 453'n det også? Finner ingen bilder eller video av det.

Det vil jeg ha, ikke fordi jeg mener 455 typen er for svak ( det er det ingen grunn til å tro ), men utformingen til "bunnen" ser annerledes ut og jeg slipper å sitte med sluttstykket i hånda fordi det er fullt av møkk oppi der. Jepp, har opplevd dette.

 

Finnes det noen som vet om andre leverandører som måtte ha dette inne? For vi snakker 8 mnd. bestillings-tid...

 

Edit: Så jeg hadde skrevet litt uklart om 455

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg ville valgt en CZ 453 om jeg var deg!

 

Bygget som en skikkelig rifle.. dvs skrudd i løp, to skruer i låskassen, metal over alt ( unntat magasinbrønn ).. for min del, er den verdt 1000kr ekstra om ikke mer! Dessuten fikk jeg en vakker tigerstripet stokk med på kjøpet... var heldig. Men, tok meg 6mnd + for å få den gjennom import.

 

 

Nå ser jeg på å selge en av mine "voksne" rifler.. for å kjøpe en CZ 452 American før de forsvinner for godt for meg! Også en ypperlig rifle lagd på skikkelig måte!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...