Jump to content

............


AWS

Recommended Posts

Har til nå brukt en Bushnell trophy 3-9x40. Har vært utrolig holdbar og tålt masse juling, men optisk er den så som så.

Venter nå på en kikkert med mer forstørrelse da den nå skal brukes til medium langhold. Har klart å tune den så den holder under 20mm samlinger på 100m. Blir morsomt å prøve den ut til 600 meter :)

Link to comment
Share on other sites

Har til nå brukt en Bushnell trophy 3-9x40. Har vært utrolig holdbar og tålt masse juling, men optisk er den så som så.

Venter nå på en kikkert med mer forstørrelse da den nå skal brukes til medium langhold. Har klart å tune den så den holder under 20mm samlinger på 100m. Blir morsomt å prøve den ut til 600 meter :)

Kan eg få spørre ka du gjorde for å komme ned til den samlingen, og kor mye det har kostet deg?

 

Ray

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte et ladesett fra LEE, det var vel det viktigste jeg gjorde for å heve presisjon. Bedding,litt avtrekkstuning, accu-strut og 69grains Match King ;) ja også har jeg stengt gassporten, det har MYE å si! Kan hende det er lite vits med rettrekker Mini14, men da yter den best presisjonsmessig.

 

Har ikke kostet meg mye penger egentlig.. Bare litt tid til prøving og testing, men det er bare kos :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...