Jump to content

ladedata til 160gr ttsx i 338wm


åf338

Recommended Posts

Har med hell lada desse kulene med 63 grain VV N-140.Gav eit snitt på 880m/s i 65 cm langt Ruger løp påmontert Hausken dempar.20 mm samling i snitt av tre,3 skudds seriar.Lada dei for ein kamerat,å han har skåte ein Eland okse,ein Black wildebeast,blesbuck,vortesvin å eit par hjort med denne kombinasjonen.Eland vart skåte på 211 meter.Skrått inn i fronten,gjennom heile brysthula å stod bak i svangen.Kula har 97% restvekt å er forøvrig den eineste kula han har funne igjenn til no.

Link to comment
Share on other sites

Har brukt 160 gr Barnes TTSX i min Kongsberg M393, kal .338 wm i to år nå. Har skutt elg, hjort, rein, rådyr og rev, er meget godt fornøyd. Jeg har ladd med : Norma hylse,- Fed 215 magnum, - Vihtavuori N-140, 63 gr. Snitt pr 5 skudd = 846 m/s. Pipa er 52 cm med hausken demper. 3 skuddsamlinger med godt anlegg under 20 mm.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

hei

får du mykje kjøttøydeleggelse og blod slått kjøtt med så lette kuler eller går det greit??. har skote fleire reinsdyr og hjørt med 225gr ttsx lada med 65gr n-160 og det er kun eit greit hull gjennom dyret og null blodslått kjøtt. det einaste er at eg synest at dyrene har løpt noko langt etter skuddet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...