Jump to content

Bergans Grotli jakke


Peacemaker

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg vurderer å kjøpe meg en ny jakke til de litt ekstra kalde jaktdagene, og da har Bergans Grotli jakken kommet opp som et meget aktuelt produkt - http://nettbutikk.bergans.no/Bekledning/Jakke/Skall-Vattert/Grotli-Ins-Jkt--123985-p0000069644.aspx

 

Er det noen her på Kammeret som kan komme med erfaringer og tilbakemeldinger om denne jakken?

 

Jeg vurderer å kjøpe den i grønn - har vinterkamo jeg kan ha utenpå, og jakken skal brukes mest under posteringsjakt fra november til mars. Jeg syns kanskje jakken kunne vært noe mer lydløs, men det har vel egentlig lite å si i praktisk jakt.

 

 

Mvh. Helge

Link to comment
Share on other sites

Jeg har denne Grotli dressen, og er storfornøyd med denne til vinterbruk. Den er ikke helt lydløs, men er rimelig lydsvak. Ulempen med lydløse klær på vinteren, er at snø ofte kan henge litt i stoffet. Dette er null problem med dette ytterstoffet, og en viktig grunn til at jeg liker denne dressen så godt.

 

Men ville valgt vinterkamo, slik at du slipper overtrekk. Dressen kan fort bli for varm til høstbruk.

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar! Jeg velger nok grønn likevel; jeg tenker å bruke dressen fra ca. 5 minus og nedover, fra november til mars. I den perioden er det ofte varierende mengder med snø her, fra ingenting med mye grønt til snødekt skau. Derfor syns jeg det er bedre med grønn jakke og heller bruke overtrekkskamo over, da får jakka mye mer brukstid og jeg får mer valutta for penga! :wink:

 

 

Helge

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...