Jump to content

Sivilpistol 4 (revolver) prosjekt.


Tretvoll

Recommended Posts

Jeg er den lykkelige eier av en Taurus 85 Snub som jeg av en eller annen absurd grunn liker. :roll:

 

I sivilpistol 4 er den jo litt handicappet, siden den bare tar 5 patroner, men et enda større problem, er at hurtiglader ikke er spessielt hurtig, siden det er så %&@$ trangt mellom den lille tønnen og rammen.

 

For å få litt mer fart på sakene, tenker jeg på å kamre den om til 9x19mm og modde den for å bruke GP101 5-rnd moon clips.

 

- Hvor burde jeg sende den for å få dette gjort "Kjapt, trygt og billig?"

 

- Er det mulig å i steden kjøre 9mm hylsene i .38 size dien, for å få de til å entre kammeret?

 

- Noen som har noen andre lure tanker rundt temaet ?

 

 

Ser for meg å fremdeles bruke .38 kuler, men i 9mm hylser....

 

(Må jeg søke politiet om tillatelse ? - Jeg ser ikke dette som en vesentlig endring)

Link to comment
Share on other sites

- Er det mulig å i steden kjøre 9mm hylsene i .38 size dien, for å få de til å entre kammeret?

 

- Noen som har noen andre lure tanker rundt temaet ?

Det du kanskje kan gjøre er å presse 9mm-hylsene gjennom en 38-size die. Slik som man gjør i et slikt Bulge Buster Kit.

 

Da burde 9mm-hylsene komme ut på andre siden med sylindrisk profil og klar til moonclips.

 

Bare en ide.

Me not expert.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...