Jump to content

Grepsvinkel mot underarm og tyngdepunkt.


Lindy

Recommended Posts

Bakgrunn : eg har lese det eg kan på nettet (mange nettsider), lærebok i pistolskyting, NSF sine hefter for pistolskyting for unge mm. Har skote nokre år, har ein slags trenerfunksjon i klubben utan formell utdanning.

Så mine spørsmål /ønske om litt synsing :

1. Det står ulike stader at ein ved grepet skal plassere pistolen slik at lengderetninga på løpet går rett i underarmen sin akse/lengde. Dette for å få rekylen rett i skuldra .Eg står ikkje direkte 45 grader på skiva, men står heller ikkje i flukt med linja rett mot skiva. Ifølge meg sjølv vert det då umogleg å få aksen til pistolen rett opp heile underarmen. Siktelinja frå korn til skur kuttar om lag ut på 1/3 del av underarmen.Eg nyttar høgre hand og høgre auge. Rekylopptaket får bli som det blir, det kan umogleg gå rett i skuldra. Rekylkrafta går då inn i skuldra noko meir mot senter av kroppen enn gjennom senter på armen. Dette gjev litt uheldig sidekraft for neste skot, men vert ein naudsynt tradeoff når ein ikkje står i flukt. Meiner no eg , men har eg misforstått noko totalt ????

 

2. Tyngdepunkt : nokre stader står det tilrådd litt "bakpå" , andre stader litt frampå , dvs med vekta litt lenger fram på fotsålane. Dette vert synsing sidan eg aldri har festa eit lodd i skrittet og sjekka, men eg føler at det beste er litt frampå, mogleg ørlite bøy i kne, mest for å unngå å låse kne. Bakpå låser eg kne og har ingen kontroll for balansen.

Eg er ikkje ute etter facit, alle har vel eigne mål og synsingar, men sidan eg skal rådgje andre kunne det vere greit å vite kva andre tenker om dette.

 

Endret farget tekst da skriftfargene #0000FF, #0000BF, #0040BF, #0040FF, #004080, og #000080 kun skal brukes av moderatorer og teknikere slik at deres beskjeder og henstillinger skal være lett synlige og gjenkjennelige. - mS

Link to comment
Share on other sites

1. Det du beskriver høres egentlig veldig bra ut i mine ører. Man skal ha bra lange fingre hvis man skal få rekylen igjennom hele arma og til skuldra. Det kreves en del tilpassing og justering for å få det så bra som mulig, men det viktigste er at grepet og rekylen er likedan hver gang.

 

2. Veldig individuelt. Noen må inneha et visst tenningsnivå for å skyte godt mens andre er mer laidback. Det kan også være forskjell på presisjon og duell for samme person(meg, f.eks.).

 

Hva mener treneren din om dette? :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Takker for tilbakemelding.

 

Problemet mitt er at eg ikkje har trener. Eg har fått nokre timar med ein svært hyggeleg skyttarkollega ved 2 høve i Oslo dei siste 2,5 år. Ellers har vi måtte lære alt frå bøker /prøving og feiling. Vi er 2 stk som er om lag like langt på veg, og brukar kvarandre som støtte/krykke.

Link to comment
Share on other sites

2. Tyngdepunkt : nokre stader står det tilrådd litt "bakpå" , andre stader litt frampå
Enkelte pistolskyttere har en vakker / naturlig motvekt plassert rett over bukselinninga foran.. Ofte er denne dyrket fram over mange år og er kanskje resultatet av mye godt øl... Sånne trenger ikke 'frampå' men kan lene seg behagelig og lettslengt tilbake og ha full kontroll.. Andre underernærte / sykelig tynne må nok kanskje legge tyngde(?)punktet lengre fram.. (Du aner kanskje hvilken kategori jeg tilhører?)

Poenget med mitt svar er at skytestilling faktisk er veldig individuelt og å følge 'boka' som gir fasiten fort kan bli alvorlig feil!

Jeg holder på med opplæringa her i Lillehammer Pistolklubb og foretrekker å ta opp dette med skytestillinger etterhvert med hver enkelt skytter..

Link to comment
Share on other sites

2. Tyngdepunkt :

Den erfaringen jeg har liker jeg å stå litt frampå for å være litt agresiv når jeg skyter. Jeg bruker også balansepute (lik denne: http://www.pilatesroom.no/shop/product_ ... ucts_id=38" target="_blank) får å trene balanse når jeg skyter.

Da er det også lettere å se hvor du må ha venstre armen, i lomma, på magen eller på ryggen. Her er det lurt å bruke klubbvenn til å se.

 

Ellers er det å ha en behagelig stilling uten vridninger i kroppen som skaper slitasjeskader over lang tid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...