Jump to content

kania feller


Per Edvin

Recommended Posts

Dette er kva eg gjer med mine Kania feller. (Og andre feller)

 

1) Bind fellane saman 4 og 4 med ståltråd.

2) Kokar opp vatn med kaustiksoda. (20l vatn og ein boks kaustiksoda)

3) Legg fellane på tur oppe i vatnet og lèt dei koke i ca 20 min.

4) Hengjer dei opp i garasjen til tørk over natta.

5) Blander blyfri bensin med Speed Dip (tilhøvet står på boksen)

6) Tek av gildelokket på fellene og legg dei ned i dyen. Lèt dei liggje der i ca 5 min.

7) Hengje dei på nytt opp til lufting på éit skjerma stad. Lèt dei hengje i ca 1 veke.

8.) Etter denne veka går eg over avtrekker mekanismen på alle feller. Filar og pussar av dye der det skapar treghet/problem for mekanismen.

9) Legger alle fellane i friskt granbar og tørr maurtue fram til fangst start !

 

Dette er som sagt kva eg gjer, men ingen fasit på noko som helst. Andre handsaming ikkje fellane i det heile, og fòr mår i fella etter kort tid.

 

Formålet med dye er å fjerne metal lukt. Dyen vernar òg fellane dine mot mykje rust og dei vil "gli" litt meir inn i naturen pga den svarte fargen.

Link to comment
Share on other sites

Den gongen eg brukte dye som vart blanda ut med vatn og oppkok, la eg granbar, vrakhonning, nøtteskal og kvae til i dyen !

 

Kaustiksodaen fjernar fabrikkfett, olje frå nye fellar samt at han renser feller som har vore i bruk. Nokre brukar oppvaskmaskina på nye fellar, men der sat kjerringa mi ned foten då eg gløymde å fjerne noko åte i ei minkfelle for nokre år sia !! Gå over alle fellane før fangst start, og kontrollere at alt er i orden. Sjekk fjører og avtrekk, er du i tvil så anten kjøp nye deler eller kasere fella.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...