Jump to content

Hunter F1 - Sprekkdannelser i plasten


Barbarosso

Recommended Posts

Hei.

 

Har en tre år gammel F1 som kanskje er brukt en uke tilsammen. Stor var derfor overrraskelsen da jeg så at det var oppstått sprekker i plasten. Sprekkene går i den røde plasten fra de øvre hjørnene av batteriene og opp mot radioens hjørner. Det er litt pussig at de oppstår der fordi batteriet har låseknaster inn i metallet inni radioen, og det er plass nok mellom batteriet og selve radiokabinettet. Siden radioen ligger i en lomme på vesten når den er i bruk kan det heller ikke komme av noe belastning fra belteklips ol.

 

Er det andre som har opplevd noe lignende?

 

Radioen er jeg ellers godt fornøyd med, og jeg regner med at det bare er å sende den inn siden det reklameres med 5 års garanti. Det kan også være at det her har kun kosmetisk betydning, men så var det jo det her med IP-klassing osv...

 

B

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Ja vi er et jaktlag i Bodøområdet som invisterte i disse radioene og flere fikk sprekker i plasten etter bare noen dager med jakt. Sendte dem inn til Winge våpen som reklamasjon/garantisak og fikk tilsendt nye radioer. Sprekkene kom i nærheten av antennefestet og nedover så dette hørtes kjent ut. Mente vi fikk tilbakemelding på at det var en svakhet i produksjonen og at det nå var utbedret. Er vel ca 2 år siden vi fikk problemer med radioene. Du får bare ta kontakt med leverandøren og opplyse om at dette er en kjent sak på Hunter F1.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...