Jump to content

Accuracy international stokk, billigste mulighet?


alecspec

Recommended Posts

Hei

 

Jeg har lenge nå siklet på et Remington 700 i AICS system.

 

Men siden jeg er en fattig student og på snu på de få kronene jeg har så har jeg ikke lyst å bla opp 9000 + frakt for å få det fra norsk webshop når prisene utenlands er langt lavere.

 

Det som er problemet er at jeg vet ikke hvilken webshop jeg skal ta kontakt med og hvilken som er lett å ha med å gjøre?

 

Derfor håper jeg at noen her har kunnskap og erfaringer med å ta inn denne eller en lignende stokk som er av samme kaliber?

 

Har pratet Euro-optic og de var svært lite hjelpsome og villige til å kunne hjelpe meg grunnet eksportregler.

 

Sporting Services UK var veldig hjelpsomme men prosessen deres er langtekkelig og kostnadene løper fort på seg og ser ut som det kan til slutt koste meg mer enn det jeg ønsket.

 

Har dere noen tips til meg?

 

Har også sett på lignende stokker som JAE-700 og Eberlestock sin modulære stokk og kunne godt tenkt meg en stokk slik som alle disse men siden AICSen har så gode reviews og feedbacks så er det denne primært jeg ønsker tilbakemelding på.

 

Takker for all hjelp

Hilsen Kronerulleren

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Tactical utstyr med mye skruknotter og godsaker koster ofte mye

 

Har selv en "tacticool" 700 som har mcmillan stock med justerbart kinnstykke (som det ser ut som en full gorilla har konstruert og produsert) som jeg betalte det hvite ut av øya for. Angrer som en bikkje at jeg ikke kjøpte HS prescision da disse stokkene er etter min mening mye bedre og man får mye mer for pengene.

 

Hadde nesten fått begge disse for hva jeg ga for stokken min:

http://www.midway.no/epages/MidwayNorge ... 141418AF73

http://www.midway.no/epages/MidwayNorge ... 1414182502

 

Mange firmaer i EU liker ikke å sende "småordre" ut av EU da det kan bli en del ekstra arbeid. Trodde selv EØS avtalen skulle gjøre det lettere, men gjør visst ikke det.

Butikker i USA har en 100 dollar grense på våpendeler før de må søke eksporttilladelse.

 

Så man er litt prisgitt norske leverandører.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...