Jump to content

Mistet ladearm og litt skryt


Jutul

Recommended Posts

Hei, jeg var så uheldig å miste ladearmen til min Beretta Urika under årets skogsfugljakt i Sverige. Den sitter fast på en fjærbelastet kule og er til å nappe ut ved demontering. Vet ikke helt hvordan den forsvant, men aner at det skjedde i ett hett øyeblikk under forsering av ei helve....... myr hvor det endte med fullstendig fastkjøring og krabbing ut av gjørma :oops:

Ihvertfall ble den vekk.

Hadde friskt i minne hvilken pris Schou skulle ha for en ny sikring når jeg klagde på at den måtte ha en feil da den gikk av hele tiden. Det endte med at jeg filte meg en ny og langt bedre enn den originale.

En telefon til Lars hos Interarms i Porsgrunn og ny var bestilt, men jeg spurte ikke om pris. Regnet pris som rundt vekta i gull. Etter ett par dager ringte Lars og fortalte at ladearmen hadde kommet. Det kommer deg på kr. 160,- var beskjeden. Jeg ble overrasket over den hyggelige prisen. Servicen hos Interarms er jeg vant til, men alltid hyggelig likevel.

Da er hagla klar til rypejakta i Norge :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...