Jump to content

Løvenskiold...


NilsErik

Recommended Posts

Er det slik at man bare kan møte opp på Løvenskiold de dagene det er skyting (onsdag og lørdag?) hvis man vil skyte noen skudd på 100-meter'n? Ser det står noe om påmelding mellom kl 16-19 på onsdager og 10-13 på lørdager her: http://www.oslojeger.no.

 

Betyr "påmelding" i praksis at man kun må møte opp et hvis sted i de tidsrommene for registrering, eller er det mer omfattende?

Link to comment
Share on other sites

Løvenskiold er åpen på 100 m hver dag fra kl 16/1700.

 

Mandag og tirsdag ledes skytingen av Bærum skytterlag, so nå er sammen med Oslo vestre og Oslo garnison.

Onksdag har Oslo jeger og fisk ansvaret

Torsdag og fredag har Skydeselskabet Skarpskytten ansvar.

 

Også på elgbanen skytes det hver dag

 

Onsdag har Oslo sportskytere ansvar

Torsdag har bærum jeger og fisk ansvar

Øvrige dager kjenner jeg ikke

 

Det koster stort sett kr 100,- å skyte trening. Mer for Storviltprøven og klubbebe ser ut til å ta godt imot alle som kommer uansett medlemskap eller ikke

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Utrolig "smooth" det går der oppe. Var der i dag, og trodde lørdag såpass innpå jakta kunne bety laang kø. Men gikk rett inn, og var der vel ikke stort lenger enn 15 min for å få skutt opp. Mulig jeg kan takke det fine været...men nå har jo jeg en halv dag ekstra til rådighet også :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...