Jump to content

Hoppe's Elite pussestang bare dr***?


smaug

Recommended Posts

Hei,

 

Kjøpte for en gang skyld en litt fancy pussestang med utbyttbar håndtak slik at man kan bruke samme håndtak på forskjellige stenger(skjønner vel ikke helt poenget med dette - er vel få som har noe relgiøs forhold til pussestang håndtaket?) siden den lokale våpenpusheren kun hadde dette inne.

Problemet er at håndtaket ikke holder seg på pussestangen. Det er en trykknapp med låsekuler som låser fast inn i pussestangen men jeg ser jo at håndtaket ikke kommer langt nok inn for å låse samme hva jeg gjør. Er det bare jeg som har uflaks eller har flere opplevd at dette bare er noe skrot? Kjenner at tålmodigheten tæres kraftig hver gang jeg bruker dette her...

Link to comment
Share on other sites

Jeg fjærnet det helt,å erstattet det med en skrumaskin når jeg pusser hagla :D

Nå er det "nesten" gøy å pusse..

Iallefall så går det en del raskere :)

 

Litt O.T,men tenkte jeg skulle dele mitt tips med deg,slik at du slapp å irritere deg over det håndtaket.

Link to comment
Share on other sites

Hehe godt tips Mr.Polar. Var nesten det gikk en blodåre i topplokket i går når jeg skulle kose meg med en skikkelig rengjøring når samboeren rømte kåken. Dritten løsnet hele tiden men etter litt telling til 10 og brain storming kom jeg fram til at det var pga litt grad i tappen på håndtaket, at den ikke kom inn den siste lille mm for at låsen skulle sitte. Etter litt gnikk og banning fikk jeg fjernet såpass at jeg fikk ordning på det. Amerikanere og presisjon sier jeg bare :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...