Jump to content

Bipod buddy


Pathfinder

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle gi en liten oppsummering av et hendig produkt som jeg fikk tak i fra USA istedenfor disse små baggene som brukes under skjeftet ved skyting på litt hold.

Kom over dette produktet ved en tilfeldighet etter søken av andre ting.

Dette er et produkt som er lett, lite ( lett og ha i en lomme på sekken eller sidelommen på jakt-buksa)

Jeg fikk tak i den som betegnes som : Double cross smal . Høyde fra ca 8 cm-30cm . Fant ut at den passet meg best etter mye sjekking av liggende stilling med 2 fot .

Den er veldig lett og justere og våpenet ligg dønn stabilt , og om en trenger justere litt er det bare knipe litt til rundt enheten for og heve den samt at er den for høy er det bare presse lett ned med kolben. Har bare positive erfaringer med produktet , og til den helt greie prisen er den gull verdt og ha med i sekken. Den er heller ikke i veien for grep rundt kolben aller skulder posisjon . Laget av lett metall. Solid. Og har en hendig låse anordning , som er lett og justere .Her er en link til produktet for de som måtte ha interesse a produktet: http://www.bipodbuddy.com/index.html

Ta ca 14 dager fra betaling til den havner i postkassa ved vanlig UPS service. Og man kan betale via Pay Pal om man ønsker det.

Anbefales :D:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...