Jump to content

Hva mener du er verdens beste kikkertsikte!?


Browningmaxus

Recommended Posts

Kunne vært morsomt med en tråd der folk på kammeret kunne fortalt hva de mener er den beste kikkerten på planeten jorden,

(merke) å kanskje begrunnet hvorfor de mener akkurat den kikkerten er best. :D

 

Kan jo kanskje bli en fin tråd for folk som skal ha ny kikkert som er usikker på hva de skal velge... 8)

 

Håper på en morsom å livlig tråd! :)

Link to comment
Share on other sites

Er jo en av de mest diskuterte emnene på kammeret. Bruken er jo helt avgjørende for hva som er best. Stor forskjell på drivjakt og langholdsskyting. Ellers bestemmer vel mye smak og behag. Zeiss og Swaro blir av mange regnet som de to på topp. Men vi må ikke glemme S&B, Kahles, Premier, Leica, og sikkert et par til.

Feks Premier som ikke mange kjenner til blir jo regnet for kanskje den beste til br og lange hold, jeg har ikke kikket i et selv.

Kikket i et Victory 4-16 fl her om dagen, må si jeg ble imponert.

Link to comment
Share on other sites

Er sant det. Er jo mye om dette. Denne tråden er vel kanskje ikke så veldig genial alikevel.. :roll: Men tenkte kanskje mer på

anbefalinger etter hva folk har, å hvorfor de elsker den... Slik at folk som skal kjøpe kikkert kan få litt hjelp av

å lese en tråd, istedet for å surfe gjennom hele kammeret på optikk sidene... :smile:

 

Selv brukte jeg flere timer rundt omkring her inne før jeg kjøpte min Carl Zeiss Classic diavari3-12*56 m lys ret 60

 

Mener selv at drømmekikkerten er Victory. Fordi de er sinnsyk klare rett å slett!!! 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...