Jump to content

Lurer på å skaffe meg hund


sunnfjording

Recommended Posts

Har spekulert på å kjøpe meg hund til neste vår/sommer. Hadde lenge tenkt på ein stående fuglehund, og då helst ein Breton. Men så har det seg sånn at eg også jakter mykje fjellrype (og der har eg forstått at ståande fuglehund ikkje alltid er like effektivt?), skogsfugl og hjort. I tillegg er det veldig mange terreng her på vestlandet der ein ikkje tillater bruk av ståande fuglehund, men det er gjerne lettere å få aksept for ein spaniel. Så no har eg begynnt å sjå litt på Engelsk Springer Spaniel. Lurer på om noken har erfaring med den som jakthund etter rype og skogsfugl ? Har skjønt at det er veldig gode ettersøkshunder på hjortevilt så der har jo den eit stor pluss. Men er dette ein vanskeleg hund å dressere som støtende hund ? Dei eksemplara eg har sett av denne rasen har jo i hovudsak vært reine familiehunder og har gjort meg litt skeptisk til spanielen som fuglehund. Skjønner at eg ikkje kan få alt i ein "pakke" men er intressert i ein hund eg kan ha med på mest muleg jakt og også ha litt utbytte av å ha med meg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...