Jump to content

Lokkejakt på rev i kommunene rundt Drammen


RuneAa

Recommended Posts

Er det noen som kjenner, eller vet om en eller flere grunneigere i kommunene rundt Drammen som kunne tenke seg å få skutt noen rev.

Jeg har svært lyst å få prøvd meg på lokkejakt, men har ikke så bredt kontaktnett i distriktet.

Kommer til å ta en ringepårunde på flere gårder, men hadde satt svært stor pris på PM eller innlegg her i tråden fra folk som kjenner folk som kunne vært behjelpelig.

 

Dersom det er noen som driver lokkejakt som kunne tenke seg å ha med en "lærling" så er det også i høyeste grad ønskelig.

 

Mvh Rune Aa.

Link to comment
Share on other sites

Hei vil anbefale deg og ta deg en ettermidag i bilen og kjøre rundt og spørre,ta gjerne med noen vnflasker til ev bestikkelser :winke1:

Ville sjekket ut Østbygda og Skogskroken i Sande da det her er muligheter for og finne noen "øde" jorder.

Sjekk gjerne ut om det er noen som driver med sau i distriktet du kunne tenke deg og jakte og snakk med disse da de neppe er særlig begeistret for den store revestammen vi har i distriktet.

Er vel også en mulighet og undersøke med de lokale jegerforeningene om det var mulighet for revejakt.

Skal ha deg i bakhodet hvis jeg kommer over noe,lykke til med jakta

Link to comment
Share on other sites

Har selv vært litt rundt på gårder utenfor Drammen og spurt om revejakt. Noen synes det er helt greit mens andre synes det er forkastelig å skyte uskyldige dyr. Like spennende hver gang man ringer på et ukjent sted hva man vil få til svar. Uansett er det bare å spørre rundt. Det verste som kan skje er at man får et nei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...