Jump to content

Mauser KV67


DuellinHans

Recommended Posts

Jeg har fått lagt av denne til jeg får tatt meg en nærmere kikk på den, sannsynligvis før helga. Hva tror dere om den sånn utifra annonsen?

Jeg liker KV59/KV67 sitt utseende, hva taler for denne opp mot en KV59? KV-avtrekk betyr justerbart? Den kikkerten er vel ikke allverden, men hvilke kan jeg montere med en Warne-montasje?

Den er jo klargjort for jakt, noe jeg kommer til å bruke den til, men er prisen grei? Dette blir eventuelt mitt første våpen, og har derfor liten innskt utover det jeg har lest her o.l....

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... type=agent" target="_blank

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg liker m67'n godt jeg, så derfor syns jeg prisen ser grei ut. Nå er jo denne børsa ganske mye tyngre enn en lett ren jaktrifle med kortere og tynnere løp, stokken på m67'n er heller ikke noe lettvekter. Skal du gå mye med den så er det vel ikke det beste du kan få tak i, men om det er bø-jakt du skal drive med så er den alle tiders.

Den er jo noe lengre enn en gjennomsnitlig jaktrifle.

Jeg brukte alle konfirmasjonspengene mine når jeg kjøpte min for 27 år siden, og selv om den har fått nytt løp og stokk senere så kommer jeg nok til å ha den..

Virker alltid, aldri tull med mating osv...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...